Tuesday 5 February 2013

asalam awak =')

asalam, AWAK =')
senyuman saya tidak menggambarkan kebahagian,
ketawa saya tidak menggambarkan keceriaan,
namun tangisan  di ertikan sebuah kesedihan..

asalam AWAK =')
melangkah tidak bermakna saya gagah,
berlari tidak saya bermakna saya perkasa yang kebah,
namun jatuh tak bererti saya rebah..

asalam AWAK =')
saya tau saya insan bersalah,
saya tau saya insan hanya bermadah,
dan saya juga tau jujur itu sifat mahmudah,
namun aku, 
manusia yang punya taraf rendah..

asalam AWAK =')
maafkan saya yang hanya biasa menutur kata,
maafkan saya yang tidak jujur seadanya,
maafkan saya yang tidak menghargai sebaiknya,
dan maafkan saya insan yang tidak selayak2nya..

asalam AWAK =')
berlaku kuatlah disaat kesedihan menyapa,
berlaku tabahla disaat hatimu terluka,
berlaku tegarlah disaat jiwamu merana
kerna awak..kebencian awak saya balas dengan doa..
semoga bahagia menjelma jua :')

p/s :percayalah aku jua merasai kesakitannya

No comments:

Post a Comment