Wednesday 4 May 2011

diari inspirasi 7 (14.9)

salam, akhirnya punya masa untuk update blog nih...aiyooo....bukan bz yang menjadi masalah utama...my kesihatan selalu tak mengizinkan aku untuk mengepost dalam blog nih..sejak akhir2 ni saya "nursafawati" selalu jak malang ditimpa dengan pelbagai penyakit aneh yang tidak diketahui penawarnya..disebabkan tidak sihat aak ku lebih hepi berkongsi rasa d facebook jak..then tdur hehehe...banyak yang berlaku...example pergi sibu...rombongan ini diketuai oleh taiko kami a.k.a our belovebed sis kak dorence julious tungkiong dan P.A nya   kak poline..tukang masak kamek org abhen..hehehe..ahli romnongan terdiri daripada aku si fafa, ul waniey, net noh, helen su dan nad siti..hehehe..,lima power rangers terhebat dan terulung...da best moment lah..hehe..macam pelancong jak..bawa beg besar kayo2..hahaha.then we stay kat umah kak do,.,jatuh cinta ngan chelsea...aduh.,syg kalu bisa ku sentuh dirimu.,tp sayang kau haram bagiku,,oh puppy kej...hehehe....then...mek org balit,,dan dikjutkan dengan amali di isninya..apuh...ny the way...i make my best..heheh....pakei kasut baru gik ya...yalah kacak gilak...erm..apa gik ow...mok share,...yaaaaa..rabu lok..kenangan x best ~0~..ku dihatar pulang...sebab kesihatan ku merudum jatuh,,,hhehehe...sian aku...hehehe...terkejut seluruih isi rumah ngga..yalah ngga aku pulang diiringi dua bdy guard..mestilah bedebar juak mak ngga,,,..hhahaha....mak yang kamboh semacam jak....hehehe...amazing woman in this world...alololo...nak beralih cerita bout my ngek pulak......erm...sebelum tuk okeyh jak hubungn mek duak.,tp aher2 tuk apa jak kah,,,erm...gara2 wall post pun kelai juka,,,xda nak dikelai gik kali,hhaha...salah ku juak,,post camya...erm..aku terbaca walll kawanya,,dan terfikir ada kebenarannya,,,huhuhu...benaka????????..enthla...sama2 lah wait n see....k lah...no mood...my badan feel like "ala2" ...semoga aku cepat sembuh,,,"
by ell mina2

No comments:

Post a Comment