Wednesday 9 January 2013

My life as student, friend and family


Yollla!!! Assallam
Here I come with some experience
Ni takder tajuk khassss
Cuma selayang di pandang jerrrrr
Hehehehe:
first, 
Cuti raya haji sebelum exam
Hilangkan tension dengan pixchaaaa
Kachup2
Puink2…puink2..
Picture taken by farid and edit by me



Posed 1


Posed 2




Posed 3


Posed 4


Posed 5

Posed 6

okeyh2...cukup with raya haji picture
now we go to
the next one....
kenangan "blind date" 
ngan kawan baru...
digelar blind date sebab tak pernah jumpa
dan kesemua mereka (actually just two of them)
adalah lelaki..
hahahahahahahaha
kenangan terindah kohhh :
pixcha puink2 :


Destinasi pertama saya dan kawan baru bernama Ajis
Hehehehe…
Baik dan sedikit celupar mulutnya
Tapi sedikit alim dan sangat menjaga batas
Dia sangat muda..
Baru lepasan SPM..
Seperti biasa saya walau pertama kali jumpa
Tetap mesra macam dah bertahun
Berkawan baik…


Saya mengalahkan pelancong la pulak..
Hehehehe..
Curiositi melampau dengan
Pokok besar tuh


Menyempat berposing di atas pokok
Hehehehe
Tak mau nak mengalah gitu..



Aper pandang2???
Kiut ker?
Hahahahahaha mode perasan!


Here I introduce u wif my new friend
Hehehe.. namanya Subadron
Dalam hp bukan main lagi nakalnya
Tapi bila dah depan2
Malu mengalahkan beta yang memang tak tau
Malu…
Kucing pun malu tengok dia yang tersangat
Malu…
hahahahahahahaha


Penat eden kejar tau…
Nak lari jer..
Hehehehehe
Nak malu sangat knaper?
Aku pompuan sejati ni pun tak tau malu
Memalukan betul..hahaha

Bleerr nye gambar nih
Actually gambar candid..sumpah
Ney masa aku dok koling2
Budak pemalu tuh :P

Pelik semacam muka aku kat cney kan
Haaaa..
(brader sebelah bukan main kontrol hensem)

Ney gambar paling aku suka
Siap jadi cover photo FB lagi..
Uniknye gambar neyh expresi muka kami
Yang berbeza..
Tp yang pasti aku paling ceria
Dan posed “peace” memang
Tak lekang



Diskriminasi ketinggian..
benciinyerrrr
 cney aku nak show cikit gambar yang
aku try2 edit..
almaklumlah addict melampau

gambar 1
sebelum di edit :


Selepas aku solek2 n make up :


gambar 2
sebelum di edit :


Selepas aku solek2 n make up :


gambar 3
sebelum di edit :


Selepas aku solek2 n make up :


gambar 4
sebelum di edit :


Selepas aku solek2 n make up :






















Yihuuuu itu sahaja untuk entri ini…
Btw…tuk lah kenangan terindah
Walaupun berkawan hanya sehari berjumpa
Namun bagaikan setahun
Jantina pun xsama..tp boleh rapat juak
Asal ada batas..
Jaga jarak anda adik2
Akak bakal isteri orang :’)
AJIS N SUBADRON
Entri dari akak untuk kamu..hehehehe
:P
















No comments:

Post a Comment