Wednesday 9 January 2013

My life as a student/friend/daughter and teacher to be~

The first thing is i want 
to story2 bout my 
bz life in 2012
du u know y??????????
becoz of literasi
here i give some of our pameran day :


this is me..yang tengah sibuk2 mengukir
entah apa entah


Barang-barang dipamerkan



Saya post tak salahkan…tututututut..
sensored

Sebelum Booth dirasmikan..
Kami begambar dulu..yiuhuuuu

Yuhuuuuuu booth kami siap sedia
Untuk dirasmikan ^___^
Tengok lah saya yang ibarat
pramugari

Penulisan kreatif oleh seorang
Bakal guru


Saya dan gitar buatan BM1

Hasil tangan sendiri
Kiut x?

Saya dan gitar sebenar ^__-
Tahu pegang jer..
Pipppo!

Dan berakhir disini..
Yurpppp
Benda alah ni banyak buat
Aku menangisss
Yelahhh asyik kena kritik jer
Namun benda alah ni jugak kenangan
Paling manissss
Kreadit to my geng literasi:
Net, Usun, Jebi, Daus, dan Gira
Btw bila nak reunion
Lastly thanks tu ol
Especially BM1 the best!
^_________________^


















No comments:

Post a Comment