Wednesday 9 May 2012

Antara Aku dAn Nama

hehehe...welkam back...dalam banyak2 manusia kat ctok...ado top three insan yang banyak gelaranya...hehehehe,,,,jom terjah!!!

tempat ketiga dimenangi :
Lydia Usun Anak Walter
hmmm rasanya tak perlu no ic :D

berasal dari bintulu
antara nama2 hot beliau ialah:
Lydia Ila
usun bolt
barney and the little friend
usun husna
husna nabila huda
usun sundun
usun sundun lelingut
jedun dan jegit

beliau pernah memenangi anugerah model paling seksi di peringkat
hmmmmm...peringkat....entah hmm forget bout that..ndak penting..

kita pergi kepada ratu gelaran seterusnya :
jatuh kepada claudia Yanti

ini insan yang sangat bercontact dengan alam..
ratu pirate carribenmasin
posed beliau yang paling terkenal adalah ayu,
dengan tangan menunjuk angka dua..
menurut sejarah beliau pada masa kecil selalu hilang di dalam hutan 
dan mak beliau selalu mengingatkan beliau untuk pulang sebelum jam2 
petang..takut claudia lupa, maknya menyuruh belia sentiasa menunjjukan angka dua untuk 
senang dikenali jika hilang nanti :D
beliau pengasas kepada mazhab bergambar dengan tangan peace >__<
seram jak rasa mengkriterikan nama tokoh terkenal tuk 
nama samaran yang terkenal  beliau ialah:
1) jebi
2) jebi yanti
3) jebon ludon
4) mit (yakah mit)
5) clao
6) yayang
7) cyrelia mitz
8) jebot

ratu  segala ratu gelaran jatuh kepada:
"nursafawati binti saupi"
hoho tak adil saya sendiri jadi juri..so mestilah saya menangkan diri sendir
buyest??ada aku kesah..mcm berhadiah :D


beliau merupakan insan yang paling baik,
ayu lemah lembut
penuh dengan budaya kesantunan..tapi itu dalam mimpi sahajalah:d
kebanykkan nama diperolehi daripada pakciknya yang mmg
asyik nak menggelar jak kerja iaitu bhehehen
anugerah ini dikalungkan kepada beliau sempena 
menghargai beliau sebagai pekerja cemerlang (apa kaitan)??
antara nama2 beliau :
fafa
nur
safawati
nursafawati (skema lih)
patella
ell fafa
ellfofot
shamey
shamina2 waka2 ea ea..
saparudin 
jahat saparudin
fafa miracle
kabong
safa
shameyna..

inilah album yang telah berjaya dikeluarkan oleh saya sendiri
saya terbit dan saya sendiri yang beli..
setakat nih saya berasa sangat bersyukur lah atas anugerah nih semua
hmmm sekian.. :D

No comments:

Post a Comment