Wednesday 9 May 2012

selayang memori sem 1 PISMP (degree)

asalamualaikum ..agak kuat habuk disini..wah tak sedar hampir satu sem aku tak main dan update blog "tercinta" nih >_< ...bz nohhh mentang2 masuk degreee..hahahaha lawa lah ^000^..hmmm bila melihat kepada title "selayang pandang thats mean (kaka org puteh) ringkasan kot u peristiwa sem 1 tuk dheeeerrr :D... pertama kali saya hendak merungkai peristiwa paling bermakna dibawah kata kunci "melawat ke kchg" (semangat pidato menyerang) ==!...
tanggal tarikh..hmmmm xingat sebab dah "tanggal" lamak gilak dah happen yang sure bulan tiga rasa nyer lah :D i go to kuchg wit my mom..sempat juak snap2 hohhh..hehehe perst time g tanpa boss besar sebab org trimak check 5oo rggt time yo..so my bapak for sure wakil amik duit..sebenarnya tujuan beta melawat kuchg nak ngabas abg beta habis training tapi beta amik kesempatan melawat..beta berkenalan dengan bakal akak ipar kazen..baiknya...dier hohohoh..andai saya punya kakak :D sempat juak snap gambar yang x seberapa..sebab yang ngambik buk kas training belum past gik :c
this is my mom kacak jak gambarnya saia amik..hahaha..pas turn nya amik alu jadi gambar hatu nkalan..
kiut jak gambar aku xdo palak..hahahaha...tapi sedihnya xpat amik gambar beduak jak sebab xda org amik gambar...so mak aku jak jadi model hahaha..aku jd photoshoot..setakat ya jak la lokkk :)

No comments:

Post a Comment