Wednesday 9 May 2012

selayang coretan PBS

wah2..saya datang menyerbu lagi ^__^ ...kali nih saia mau bawak story sedih..hahahaha..dibawah indikator "Pengalaman Berasaskan Sekolah"..tanpa membuang masa yang sgt penjeles tuk...saya truskan kepada isi yang pertama...btw melangkah masuk dengan muka yang sangat dikenali di SK Abang Leman (aso famos la) bukan hal yang mudah cewah aso menteri dah aku...hehehe..byk mulut yang bertanyak "tegai" aku nurun ke sekolah..nak dijelaskan pun payah..so "senyum tak perlu kata apa2"..hmmm bleer juak eyh...tapi sekejap jak pun..lpas cekgu2 lamak datang menyerang haiyaaaaaakkkkk ^0^ kehepian pun bermula...yalah byk juak cikgu yang mengenali diri ini "saya kan melati c nyamuk" waku sekolah dolok..wakil tanding cerito..dibawah bimbingan cikgu Melati..hehehe..benda yang paling xpat lupak bila mbiak nunggah "cikgu" mok jak nggs aso eyh...yalah panggilan yang melambangkan kepercayaan bhaaaa..tapi ada juak yang kenal2 ngan aku tersipu2 malu ndah..hahaha.dalam hati menjerit batinku "apaka???"hahaha..gambar drikpun  xsempat amik..concentrate ngan tugasan..komitmen,,,hhehehe,,tapi byk gambar mbiak kiut ku amik..tiap2 ari ku senyum ngenang sikap mbiak yang kdg2 sgt lah menggeletek jiwa inih :P
k puu
innocient jak rupa muka tuk tapi numb 1 membuli aku..hahaha..dah la kantoi jak aku nerbse njgo exam ari first...trus nya tgur..hahahahaha...comey jgn nakai2..
bukan senang jadi cikgu tadika tuk...nak nyusun nye sekemas tuk aih...berkpeong besa panjang lok ruk nye tersusun kemas dan rapi upo tuk..hehehe
antara wajah sangat melan dan suka membuli aku..hahaha nasib emosi tahan aih,,mundak patah empat dah dikarate cikgu ghaok tuk..hakikatnya polah muko ghaok ni tetap x takut ==!



tuk muka biak salu nolong saya time ngajar "ceh asa cikgu mena kau" hohhhh...rindu :(
hahaha..byk pengalaman aih...best semuanya...walaupun lelah tak terkata..dan yang palin xpat ku lupak time anak murid ku mdh,."ktk cikgu kah...samo tggi jak kito" alamak ==!...hahaha..cikgu maafkan.. :)

No comments:

Post a Comment