Wednesday 9 May 2012

"tidur" bila jadi musuh :D

aduiii...bila tidur bertukar jadi musuh???mestilah time exam2 tuk..hehehehe >__<.. malam tadik time belajar kuyu mata tak terkata...tapi bila dah atas katel..bulat jak mata tuk..xmok tidur...so terpaksa lah jejaka "gentle" lah gilak kolling2 dan temankan saya sampai pagi..before ya sound lok "mun ktk kol mek xkelaka"..hahahaha.. =3..sian...mun aku rasa xpat tidur,,,i need someone to talk with me..ngerepak jak...saya rasa selamat *000*..dalam kol 1 bruk jak nak lena dalam mimpi saya dikejutkan bunyi yg paling mentraumakan bunyi alarm.kol3...argggggghhhhh masa untuk study dah sampai..malasnya...katel kata jgn buku slow2 madah mari..tapi last2 saya gagahkn diri..melawan nafsu!JIHAD lawan nafsu malas....!!!bangkit trus g toilet...melunans hajat kecil..lip lap lip lap kejap atas katel (macam dipukau) aku tidur lagi toink22222 @__@...hehehehe,tepat jam 4.oo pagi jiran depan bilik merangkap kawan sebelajar,,,,meseg "fafa g bilit net, study"hahahaha...org dah lamak start,,..melompat aku keluar amik buku dan gurin atas katel kawan..study!...hehehe pagi2 aku dah jamu minda dgn teori..bab ya otak aku segar semacam..memahami teori is my feveret!!!...tapi kekusyukkan aku belajar dganggu olehhhhh..."senggugut"!!!bencikk..!!!ahernya dalam jam 5.3o pagi aku terlelap skejap,..sakit gilak,,xpat tahan gik dah :D hmmm...pasya bruk sambung balit belajar...namun rutin terakhir aku ngerayo dan membuli jebi..hehehehe..bruk hidup terasa indah ..hmm i mean monink! muahhhz ^@^

No comments:

Post a Comment