Wednesday 9 May 2012

sekali pandang BIG

washo2...hehehe...arigato...kinek tuk...fasal BIG gik :).. hmmm BIG ndang best tahap gaban nak melahirkan anak jak :D.hahaha..xdapat lupak bertapa banyak sakit yang ku dapat lepas BIG..kaki yang kembang melampau tuk lah kenangan yang indah tam masuk lumpur..hehehehe..aku dah pandai berenang dah hoohh..tapi mun xpake jaket tenggelam aku ==!..pandei kah?? tapi xpa mun ku ngajar di ulu2 lak ku bekal awal lah jaket.,at least ku xlemas hohh..yang paling best banyak gambar candid mek amik...ada bakat juak saia hohhhh...sebenarnya ku mok ucap thanks for fabian sebab izinkan saya megang kamera mahal ya hohhhh,,hahahahaha
enjoy the pict :
candid! nice view taken by me :) lawalah aku..hahaha.tapi nice posed..natural lagi tuh :)...snap2 lagi ..
aku dan bendera..tak boleh dipisahkan bagai air dengan ikan..xdapat diasingkan :)
hanya orang ayu jak mampu mbak periuk dengan penuh jayanya :P
merangkak bagaikan sang askar aih :P snap2 gik :

walau anda sedang sesat..bgung,,yang paling penting adalah posed...dari sifu PJ...hehehehe....sekian :D

No comments:

Post a Comment