Sunday 10 April 2011

diari inspirasi 1 12.07 a.m

kehidupan penuh dengan halangan yang tidak pernah putus..hari ini adalah saat getir ku..kerana esok akan menentukan sama ada kehidupan aku selama lima tahun begelar pelajar akan berakhir dengan ketenangan atau esok bermula kisah duka sebuah kehidupan penuh kesakitan aku disini.namun akau berharap Allah owes beside me n make me strong to face the challangers that comes. andai takdirnya esok adalah satu hari malang buatku, aku terima reda. by the way...sepanjang mggu lalu banyak episod duka dari suka..banyak tanggis dari senyuman.,,i feel like i lost everythg dat i have..stress wit life..my study, about money, bout love n friendship. but i still syukur koz half of my work is finish. then bout money,,,i got problem with elaun~~!..duit aku hanya tinggl 15 rggt for this week~~...then bout love.,.erm..it was hard.koz i dunt know wat the ending it should be??break or go on...just pray for a goodness!!.ermm....itulah kehidupan..tapi disebalik kesusahan aku bersyukur kerana dikurniakan rakan2 yang ibarat keluarga..hampir sahaja aku menitiskan air mata bila rakan sekelasaku mnghulur kan wang..aku tau..saat dan tika ini.,kami kesuntukan wang..masing2 mengeluh tentang wang!!!nmun mereka sanggup berkongsi kepayahan yang aku alami.~~thanks friend!!!walaupun mulut acapkali mengeluh, dan ingin keluar dr tempat menyiksakan ini secepat mungkin, namun aku pasti disaat perpisahan nanti akan menitisnya air mataku..kerana anda semua tiada ganti!!k lah..mau tdur dulu,,,nite...wish m all the best!!

No comments:

Post a Comment