Thursday 14 April 2011

~diari inspirasi 6 11.59 pm~

bad day T_T...ermm...aku g hospital today but ,doktor also have no idea with my alergic!..wat should i do????...uwaaaaa....makin teruk meh...alergik ni bila menyerang..trus buatkan badan aku rasa lemah2 n pening,,,sampai saat ini aku rasa mok demam!..aduhhhh...maybe , cara kehidupan ctuk menyebabkan stress hingga timbul pelbagai penyakit...tp mggu tuk aku nekad x pulang,,biar apo berlaku!!!..hahha.by the way..aku dilantik menjadi AJK peralatan asrama ..hahaha...boleh diharap ker >_<...takper2...kita cuba yukk +_*..mana tau,,,besh!by the way,,,i miss my ngek damn mmuch bha!!also my bocam, my belacan n my kasam!!!>...<mak doakan aku sembuh ya...T_T..yg best nya we all kumpul rami2 n mbukak seperah makan berjemaah malam tuk,.,aku xdo kelas sepanjang hari,,demam+alergic= cant stand!..esok jumaat koh..aku n da geng akan menyerbu sibu!!,,,sibu here i come!!!b ready,,ok lah,,ngantuk sudah mau zZzZZZ +0+~~..gudnite u all g....semoga esok lebih menyeronokkan,..miss my ngek,,love u all n ngek! by ell mina2

No comments:

Post a Comment