Tuesday 12 April 2011

diari inspirasi 3 11.16.pm

bakat terpendam !!
budak matu tunjuk bakat
daus pusak (exsen jak lebih)hik..hik^__^

Along EE..erm..muka jak ghaok..tp men guli kalah ngan aku!haha
wah,,,saya menang!!Kak do n gira~


majlis perasmian (jalir yb jemputan)
hehehehe~wat a hepi day...kami amali Pj hari ni.,main guli n layang2. time main guli tadi aku dapat tunjukkan sedikit bakat yang terpendam selama ini (mode loba) hahahaha..bestttt giler sampe menari2 aku..hahahah^_^..sedangkan daus anak sejati pusa pun xdapat lawan,.hikhik (sombong!!)tp sdih nya aku kalah ngan bhen2 n gira..mun lah aku adalah aku yg kecik dolok cissssss..gampang jak setakat gira ngan bhen!sekali petik jari jak,,hahah..yalah aku akan wakil dalam pertandingan guli peringkat kebangsaan waktu kecik2 dolok..kinek x gik..dah bersara dengan bergaya...(sempat juak posed) n yang palin terer njerat ramak (my sifu bocam n kasam )...rindu ngan zaman muda-mudi dolok..enjoy jak hidup macam xdo poblem jak,ari tuk pun mek org main layang2...hahahaha...lawak.,stewart (group congkak) ndang penuh bersemagat dan maskulin narit benang,,,sampe putus!xsampe 45 saat pun nya main..hahahah,sian pak ewart..then roy pun xmelepas peluang main juak,  hahahah...at first memang terer jak rupa sampe habis satu padang di pusing,,kononya ncarik angin..hahah..sambil berlari di iringi siti haja,,,@ajot...semangat bebeno..hikhik^_^...tp roy pun layang2 lagi lawak.. terhempas mencecah bumi dngn posed bergaya,,,kesian~~anyway...nice try,,hehehe,,.nha,,,,ini juara kita gira egai,,org laki mantap dalam segala perkara,,hihi.,sukan hebat guli hebat main layang2 pun berbakat,,memang juara lah,,,solute n creadit for gira egai!!yuhuuuu..by the way!!elaun dah masukkk,,,syukur bha~~xsusah gilk rasa hati tentang duit gk,,we all dah merancang nak bermalam di rumah kak do dan kasi gegar hujung minggu tuk,,,shopping sakan plus brjalan non stop!!g bukit aub juak! farid ariffin lh pemandu pelancong yang tak diiktiraf dengan sijil..hahah..harap menjadi lah rancangan,.,,amin,..opppppzzzzz..bru teringat esok rabu,...uwaaaa..baju kelabu koh....malas..dah la bangun awal..x ukup tdur..help!...help!!em pak marul ayah yang penyayang pun masuk..yobih,perlu siap sedia nih...bila sebut nama pak marul teringat ngan latihan mnulis budak darjah 1 yg belum siap...peristiwa lama berulang lagi~~waaaaa...dh lah hari ya malu sebab gagal menulis dengan sempurna,,trus kena cop x lepas sijil tabika...,kesian aku..kih2...okeyh.,,,by the way,,i need to go..lah....my katil n bantal is kolling...need to sleep...zZzzzZZ,,,,^_^..miss my bocam (abg mat) miss my kasam (abg roy) n miss my lovely bro ( belacan!)..miss my boss MUM n MY bOliau PAPA.!!!also miss my NgeKK...eermmmm.,,forgot bout my memew!!!...love u too....wassaalam!
sengit!!merebut glaran juara!!

wakil kabong!!


p/s :sori kalu nak gambar lagi pergi tuntut kepada saya sendiri!!



crated by,
shamina waka kabong EA,EA
PPISMP BM1






No comments:

Post a Comment