Wednesday 24 August 2011

~coutdown raya~

Salam, sebagai kalimah pemula bicara…em, tinggal dua hari lagi saya akan berada disini..lepas tuh cuti satu minggu untuk raya.. tidak tertahan kerinduan ini kepada my papa n mama. Banyak perancangn dah dalam benak minda aku nih..benda yang ku nak wat time ngan family… em even cuti satu miggu only tp syukur tetap ada cuti. Harap raya kali nih bermakna. Hati saya nih memang takder kat sini..Cuma jasad jak ada disini…otak saya hanya fikir untuk balik jak…mak I miss u..saya hanya fikir nak balik.. em, kerap kali kol mak tanpa sebab. Rindu melonjak,,tp ngan mak tak leh nak cakap rindu2 rinduan nih… tk suker nye bile raya ngan assgment,.aduh…tp takper lah tu satu amanah dan tugas aku bakal pendidik..asuh minda ngan ilmu. Btw aku nak kongsi nih satu blog yg buat aku tersentuh dan byk bagi aku motivasi. Em citer dier lah yang aku banyak kongsi lam blog aku nih..bukan nak mencedok isi blog org lain..Cuma nak bagi motivasi kat diri nih..agar salu dan sering beringat ngan kehidupan tak selalunya indah.. agar mampu menceruk kekuatan.. Ya Allh ku pohon kekuatan luar dan dalaman untuk terus cekal kuat dan tabah diberi minda yang cerdas, dan badan yang cergas, diberi kemudahan dalam meneruskan perjuangan dan aku memohon padamu, sinarkan aku dengan ketabahan andai rintangan yang Engkau berikan ibarat sebuah lautan luas tiada tepian…izinkan aku terus tersenyum dalam kepayahan…amin…

No comments:

Post a Comment