Monday 15 August 2011

~entry terhasil sebab tensyen ngan assgment~



Salam ramadhan buat semua.. em saya masih bermuka tensyen d lebri ( #,#)m.. btw banyak yang hendak dikhabarkan. Berita baik dua minggu lagi nak cuti raya, tapi walau hepi banyak buruk dr hepinya..satu assgment mlambak (@_@), kedua, leptop saya bikin hal dan perlu money2 lagi ($_$)…ketiga, afer raya kami amali,,,so tired… (==!)…banyak khabar buruk dr baiknya. Beberapa hari nih,,saya sgt penat dan struggle nak siapkan kerja yg melmbak, dengan assgment nye, nota lagi, entah kapan mau siap… adakah aku raya ni nak wat kerja…impossible meh itu (!_!)…em, sekarang gue masih penin mau buat rencana untuk asssgment BM..idea ada tp masih kabur,,so dalam kabur2 nih nak stop jak..rilek sebentar bersama BLOG mek…”pemansuhan UPSR DAN PMR” tu lah tajuk saya, memang banyak yang perlu dikaji baik dr segi pro dan kontranya,.kerana kedua2 nya membri impak yg besar. Makkk aaaaiiii tidur lambat lagi jawabnya malam nih sebab mek bleerrr..tp insyaAllah kalu dh siap essei tuh nanti saya akan entrykan dalam blog nih,,,sama2 bagi pendapat. Em baju raya saya warna biru dan cantik..siap dgn tudung lagi…hehehe… mok jd artis x bebayar raya tuk..opppppppppppssssss!!!!!!!!!!!!!1jangan jeles hehehehe….wassalam.

No comments:

Post a Comment