Monday 8 August 2011

~entry untuk sahabat~


Apakah erti sebuah persahabatan??? Bila dh jumpa yg baru yg lama diketepikan? Isu lama.. dan jemu dibangkitkan. Blogger.,im so sad.. u know y?..becoz I feel alone… bila rasa “alone” macam ni, make me home sick.. hakikat yang menydihkan bila kita sebenarnya sangat keseorangn walu byk yg teman. Sahabat…tidak engkau punya rasa sekelumit kasihan melakukan aku seperti ini. Kau berlalu pergi saat engkau sudah punya teman yg kau rasa lebih selesa dengannya,, jadi mengapa kau mengambil aku saat kau berseorangan??? Adakah aku teman “spare part” mu??? Saat tiada yang lain barulah khidmatku diperlukan. Aku tak pernah ada rasa benci terhadapmu..dari dulu hingga sekarang. Namun aku tak menyalahkan kamu yg menyinsihkan aku, krana aku tidaklah terlalu baik untukmu. Benar, hati ini terlalu kerap engkau hiris dan guris. Tp aku tetap diam kerana aku tidak mau ada persengketaan. Dan aku harus bertahn bukan?? Berapa banyak kali aku mengalah dan mehahan rasa luka bila ku lihat kau dengan “slumbernya” penuh gelak ketawa meninggalkan aku sendiri.. jangan buat aku sperti ini kadang2 hati ini rasa tawar untuk jadi sahabatmu lagi, sangat tawar,..mungkin aku tak sanggup lagi, tapi apakan dayaku, aku Cuma insane. Takut akan persengketaan…Cuma ku berharap jika engkau membaca entry yang ku garap khas untukmu ini…mengertilah, aku sebenarnya mengagumi dirimu sebagai sahabat..jd jgn kau lukai rasa hati sahabatmu ini.. jgn biarkan aku seorang walau ku akui, antara kita tiada persamaan.. dan aku sgt tahu, bila setiap pasangan sahabat mempunyai persamaan , mereka lebih senang dalam pergaulan… ya,, dalam setiap kelompok persahabatan akan ada yg disisihkan,,,dan itu adalah aku.. (~_~)
tidak mahu ending macam nih
(~0~)
but....



No comments:

Post a Comment