Monday 8 August 2011

WAT HAPPEN TODAY??? BERTUKAR WACANA??


Salam…ukhwah dan satu Malaysia.. aduzzz..dunt know y kelas “walk” slowly like siput ehem2…hehehe.. em btw bukan nak berceloteh…nak cito kan ttg wat happen today..kelas x byk sikit jak..only one kelas..pj pun tarak ada kelas..kata yang dipertua kelas en Azzre nazran En ling ada menyelia pratikum… em, so boring. Katanya klas kami hendak diselia namun x jd juak…boring meh…semua boring.. then berjalan lah kelas en amir selama tiga jam,..aduzzz..pagi2 dh terpaksa buka minda luas2 dan wat muka tensen..(8_8) tak suke (#0#)/..pagi ini saya akui dengan jujur…saya sgt mengantuk meh (~0~) menguap jak kerja…so dalam otak saya hanya ada tanda soal (@,@)???? Dan mulut muncung sedepa….sebab tak faham kerana tak tumpu perhatian… namun ada yg beshhzzz saya sebagai yg berhormta diiringi ajot emon2 dan ila walter juga kak dornce…wakil wanita tercantik sedunia lawan lelaki ewart, ee, farid dan alir lir…hehehe..perlawanan membaca berita empat kepala..macam game dlm show tv “spontan”..best meh..tp sempat juak bleer mode..hehe (=,=)! Hahaha.. then mek org dalam group disuruh menyelesaikan satu task …im actually happy koz…takla Nampak sgt tayang wajah mengantuk sambil menguap (-0-)…hahahaha depan en amir,..kan ke kuang ajor tu.. me group wit ila, net n daus…(group kerja lapangan) em,,,,timbul problem mek org x embk leptop..waawawa…(T_T) wat bodo jak lah,,haha,,,lepas ya abhen pun interfere…menceritakan bab duka..(ala2 refleksi)…so bertukarlah wacana group kami.. dari aku yg berwajah serius wat keja (6_6) menjadi terbawa2 dengan recana terbaru yg dibawakan…sesi luahan isi hati kami.. dan kini aku mula memahami criteria “seorang sahabat” sekelas ku yang bernama daus nih.yg dulu aku cop sbg yg “berangin”…hehehe…now…Abhen lebih misteri.. tp ya terpulang kepada individu untuk meluah masalah nya atau tidak..just like me…here,,tempat meluah segala nya…hehehe…jd aku harap semua boleh hepi.,percaya la im just like all of u…sedang berusaha sesuaikan diri dngan environment baru yg sgt berbeda..kdg3…kdg4… sgt bersmangat namun selalu jua aku jatuh tersungkur dengan dugaan… itulah kehidupan,,byk rintangan..namun rintangan itu rencah kehidupan..semoga Berjaya dan maju jaya sahabat..bersama kita meraih kejayaan,,BM1 3F…friend and family forever…hehehehe..wassalammm \(*,^)/

No comments:

Post a Comment